فروش گياه ميخك-فروش عمده ميخك هندي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع فروش گياه ميخك-فروش عمده ميخك هندي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


فروش گياه ميخك فروش عمده ميخك هندي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



فروش گياه ميخك-فروش عمده ميخك هندي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع فروش عمده گل ميخك-قيمت ميخك هندي-ميخك ريز-قيمت هر كيلو ميخك-ميخك عطاري خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع فروش گياه ميخك-فروش عمده ميخك هندي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
فروش گياه ميخك-فروش عمده ميخك هندي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع فروش گياه ميخك-فروش عمده ميخك هندي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد فروش عمده گل ميخك-قيمت ميخك هندي-ميخك ريز-قيمت هر كيلو ميخك-ميخك عطاري با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از فروش گياه ميخك-فروش عمده ميخك هندي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

فروش گياه ميخك-فروش عمده ميخك هندي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و فروش گياه ميخك-فروش عمده ميخك هندي و فروش عمده گل ميخك-قيمت ميخك هندي-ميخك ريز-قيمت هر كيلو ميخك-ميخك عطاري كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

فروش گياه ميخك-فروش عمده ميخك هندي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

گياه ميخك هندي
ميخك هندي از خانواده پيتوسپوراسه، گياهي هميشه سبز، كم توقع و مقاوم، بومي چين و ژاپن است و اين گياه در زادگاهش و در هواي آزاد ارتفاعش گاه به ده متر مي رسد. گل هاي ميخك هندي سفيد، قرمز يا زرد رنگ و بسيار معطر است كه در اواسط بهار شكوفا مي شوند. پوست تنه درخت ميخك هندي خاكستري رنگ است.
برگ هاي آن تخم مرغي شكل، ضخيم، نوك دار و چرمي و براق است و اين برگ ها سبز كمرنگ با حاشيه زرد و يا سفيد كرمي و مانند برگ گيلاس موج دار و درخشنده مي باشند.
گياه ميخك هندي در ايران
گياه ميخك هندي در باغ هاي شمال كشور نيز كشت مي ‏شود. اين گونه در شهرهاي شمال كشورمان و آب و هواي تهران و كرج به خوبي رشد مي ‏كند و بعلت حساسيت به سرماي طولاني و خشك در ساير نقاط كشور در گلخانه حفظ مي ‏شود. مكاني سايه از يك باغ صخره‏ اي كه اكثر گياهان در آنجا به سختي رشد مي‏ كنند براي آن مناسب است.
گل ميخك هندي گياهي مقاوم، هميشه سبز و كم توقع مي باشد كه از آن به عنوان گل زينتي جهت فضاي سبز، باغچه و دسته گل استفاده مي گردد. به دليل طيف گسترده اين محصول سالانه حجم انبوهي از آن كشت مي گردد و به سراسر دنيا عرضه مي گردد. ايران نيز به واسطه شرايط آب و هوايي مناسب آن حجم انبوهي از آن را توليد مي كنند و از طريق مراكز فروش به دست مصرف كنندگان مي رسانند.
ميخك گياهي بسيار كوچك اما با خواص درماني فراوان است كه در عين حال به عنوان يك ادويه شفابخش و خوش عطر در تهيه غذاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
ميخك معمولاً به عنوان يك ادويه آشپزخانه و در تركيب با فلفل، دارچين و زردچوبه و ساير ادويه‌ها براي تهيه پودر ادويه كاري، مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
از روغن ميخك نيز در توليد عطرها، صابون‌ها و يا به عنوان ماده طعم دهنده در لوازم پزشكي و دندان‌پزشكي استفاده مي‌شود.
اين گياه به علت زيبايي خاصي كه دارد امروز در بيشتر نقاط دنيا به عنوان گياه زينتي پرورش داده مي‌شود البته در مناطق سردسير اين گياه در گلخانه و گرمخانه نگه داري مي‌شود.
در قديم ميخك ادويه اي گران قيمت بود كه تنها پادشاهان و ثروتمندان مي‌توانستند از آن استفاده كنند.
فوايد ميخك
همان طور كه مي دانيد گل ميخك هندي بسيار زيبا و خوش عطر مي باشد كه وقتي در ايوان و يا باغچه كاشته مي شود رايحه آن در فضا پخش مي گردد. اين گل فوايد و موارد استفاده بسياري دارد كه در ادامه به معرفي برخي آن ها پرداخته ايم:
تحريك دستگاه گوارش و كمك به هضم غذا و متابوليسم: در طب سنتي چين از اين چاشني براي درمان حالت تهوع و مشكلات گوارشي استفاده مي‌شود. ميخك جريان آنزيمي را افزايش داده و در نتيجه فعاليت گوارشي را تقويت مي‌كند. به علاوه ميخك تأثير بي‌حسي موضعي دارد و به همين دليل براي درمان معده درد و حالت تهوع مفيد است.
كاهش درد دندان: استفاده از ميخك براي كاهش دندان درد موثر است و همچنين به كاهش عفونت‌هاي دهاني كمك مي‌كند. آغشته كردن محل پوسيدگي دندان به روغن ميخك در تسكين درد دندان موثر است.
تزيين جعبه و دسته گل
تاج گل
زيباسازي فضاي تالار و سالن هاي مراسمات
استفاده در ساخت داروهاي گياهي
توليد ادويه آشپزخانه از جمله ادويه كاري
ساخت داروهاي گياهي و طب سنتي
كاشت به عنوان گل آپارتماني
بديهي است با توجه به موارد اسفاده گسترده اي كه دارد، متقاضيان بسياري در ايران داشته است لذا خريداران عمده با آگاهي از مراكز فروش در حجم انبوه و با كيفيت مي توانند از تازگي آن اطمينان حاصل نمايند و با انتخا بهترين نوع آن به اين نياز مردمان شهر خود پاسخ دهند.
فروش گياه ميخك-فروش عمده ميخك هندي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات فروش عمده گل ميخك-قيمت ميخك هندي-ميخك ريز-قيمت هر كيلو ميخك-ميخك عطاري مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 150 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593006

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .